Przeskocz do treści

PRELEGENCI

PRELEGENCI (do pobrania A4, A5):

Monika Kulińska i Agnieszka Zimnowodzka z wydawnictwa Kocur Bury

  • Temat wystąpienia: Prezentacja oferty wydawnictwa Kocur Bury. Humor i zabawa słowem w książkach Agnieszki Zimnowodzkiej
  • Temat warsztatów: Warsztaty literacko-plastyczne na podstawie książek z serii Humorki Agnieszki Zimnowodzkiej. Źródło pomysłów i inspiracji

Jolanta Marchlewska

  • Temat wykładu: Cele psychoedukacyjne w biblioterapii na przykładzie zajęć edukacji emocjonalnej dla dzieci
  • Temat warsztatu: Postawa empatyczna wspierająca działania biblioterapeutyczne.
    Założenia metody komunikacji empatycznej według Marshalla B. Rosenberga

Robert Adamczyk

  • Temat wykładu: Metafora jako element kształtujący narracje
  • Temat warsztatu: Moja skrzynka z metaforami. Wykorzystanie metafory w (biblio)terapii

Monika Kulińska - z wykształcenia anglistka. Autorka edukacyjnych programów multimedialnych dla dzieci. Współzałożycielka wydawnictwa Kocur Bury, w którym zajmuje się wszystkim po trochu – dokonuje wyboru tekstów, tłumaczy, organizuje.

 

 

Agnieszka Zimnowodzka - absolwentka psychologii. Miłośniczka Włoch i wszystkiego co włoskie. Od zawsze pisze „do szuflady” strofy pełne poczucia humoru. Jest autorką serii książeczek o mieszkańcach Humorków, Historii zamiecionych pod dywan oraz Historii wyciągniętych z kapelusza wydanych przez wydawnictwo Kocur Bury.

 


Jolanta Marchlewska – psycholog, propagatorka edukacji emocjonalnej oraz komunikacji empatycznej (Nonviolent Communication) Marshalla B. Rosenberga.
Prowadzi warsztaty psychoedukacyjne dla dorosłych i dzieci, ucząc postawy empatycznej wobec siebie i innych. Trenerka Familylab Polska – oddziału międzynarodowej organizacji Familylab Association, propagującej podejście duńskiego pedagoga i terapeuty rodzinnego - Jespera Juula na temat wychowania i wspierania dzieci w rozwoju. Autorka książki dla seniorów o komunikacji Emocje, relacje, empatia w wieku dojrzałym.


Robert Adamczyk - pedagog, psychoterapeuta, doradca systemowy, specjalista ds. psychotraumatologii: pedagogika traumy, doradztwo specjalistyczne ds. traumy (DeGPT/Fachverband Traumapädagogik), interwent kryzysowy, oligofrenopedagog.  Pracuje w modalności systemowej konstruktywistyczno-narracyjnej, w swojej pracy sięga również do modelu Gestalt Play Therapy wg V. Oaklander oraz Relational Living Body Psychotherapy J. Appel-Opper. Na co dzień pracuje w gabinecie prywatnym oraz Ośrodku Rehabilitacyjnym Polanika, zarówno z dorosłymi, jak i z dziećmi oraz młodzieżą, a także jako terapeuta par i rodzin. Główne obszary jego terapeutycznego zaciekawienia to: zabawa, wstyd, seks, kontakt, więzi, narracje, trauma, dorosłe ofiary przemocy seksualnej w dzieciństwie, praca z dziećmi i dorosłymi ze spektrum autyzmu oraz psychoterapeutyczna praca z osobami z niepełnosprawnością intelektualną.